GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Clienti de doua tipuri la Melia - atentie la detalii
Am vrut sa imi scriu impresiile in prima seara dupa ce am ajuns la hotel, insa am decis sa ii mai dau o sansa. Astfel, intorsi de la Melia, avem un sentiment ciudat de tristete, ne lipseste cumva; in acelasi fel in care lipseste si atentia pentru DETALII a managementului/personalului hotelului.
Nu am stiut ca exista o separare a clientilor obisnuiti de cei LEVEL, insa am fost in sistem All Inclusive...
Hotelul este superb, imens, foarte curat, camerele sunt spatioase, piscinele (interioara & exterioara) sunt grozave, sezlongurile confortabile, mancare & bautura acceptabila (in pahare de plastic), personalul tanar si dinamic.
Nu am putut sa nu ne izbim de cateva defecte (pe care de lene, nu le-am mai pozat...), cum ar fi accesorii lipsa la baie (la suportul de hartie igienica), usa de la baie nu se putea incuia... In prima faza, cand am intrat in camera, am constatat cu stupoare ca era o usa DESCUIATA care dadea in camera vecinilor arabi... Asa este sistemul in tot hotelul. Am anuntat receptia si a venit imediat bell-boy care a rezolvat problema.
Cel mai tare m-a deranjat LIPSA halatelor de baie, de care se beneficia doar contra-cost sau daca erai client Level; inadmisibil pentru un hotel de 5 stele, la fel si segregarea aceasta a clientilor: Level-ul mananca intr-un restaurant, cei obisnuiti in alt restaurant. La fel si sezlongurile: unii pe lungimea piscinei, altii pe latime... Un sistem execrabil as putea spune, nu este posibil sa oferi servicii de 4,5 stele unora si de 5 stele altora. Ne cereau 52 euro/zi ca sa putem deveni clienti Level. Am inteles de la o cunostinta ca acestui hotel i se retrasese dreptul de a functiona sub numele de Kempinski, din cauza conditiilor...
Foarte dubios si deranjant este faptul ca nu exista servetele de hartie la masa...
Internetul wireless se poate folosi binisor doar pe mobil; daca veniti cu laptop-ul, o sa va cam uitati la el degeaba, pt ca nu se poate downloada nimic.
Parcarea costa 20 leva/zi, hotelul NU ACCEPTA euro, din nou, inadmisibil. Am venit sa platim cazarea cu euro si iubitul meu si-a pierdut vremea prin statiune ca sa faca tranzactia... de netolerat, mai ales ca, exista hoteluri in Bulgaria, de 3-4 stele care accepta euro.
Seara se organizeaza un program de animatie, mai mult pentru copii... insa este frumos, relaxant. Doar pana la ora 22:45 maxim, pentru a nu deranja clientii care doresc totusi sa doarma.
Ganditi-va sa faceti rezervarea cu o agentie, pentru a beneficia intru totul de serviciile acestui hotel - includeti pachetul Level.
Trimis de Adela88 in 17.09.12 21:28:07
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Madara - 4 stele, Nisipurile de Aur
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Adela88); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.29019454 N, 28.04302198 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Folositoare descrierea acestui hotel! Daca mai poti spune: -1. cat a costat noaptea de cazare/persoana?
-2. apa din piscina interioara era calda?
-3. daca v-a impresionat ceva la mancare, dulciuri...
Multumesc anticipat pentru raspuns, o seara buna!
@eklor: nu stiu daca e la fel dar pentru luna mai noi am platit 340 E pentru 6 nopti 2 adulti + 1 copil
Apa din piscina interioara noua nu ni s-a parut calda, mai ales pt cel mic (am scris si in review-ul meu despre melia)
La mancare erau foarte bine organizati, mancare foarte diversificata, in general ok.
@eklor: Asa cum spunea Lavy, apa din piscina interioara nu avea o temperatura grozava, se putea mai bine.
Dulciurile da, foarte bune.
Excelent pretul de 340 euro, noi am platit in septembrie 960 euro...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Melia Grand Hermitage - merita! — scris în 12.08.23 de Musad din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Melia cel mai prost hotel — scris în 10.08.23 de ux130251 din BUCUREșTI
- Jun.2023 All inclusive la bulgari, not again — scris în 13.12.23 de icata24 din RUGBY - RECOMANDĂ
- Aug.2022 5 stele numai pe hârtie — scris în 02.09.22 de ux127111 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Aug.2020 Perfect pt familii — scris în 22.08.20 de ux117066 din TîRGU MUREş - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Super vacanta! Super alegere! — scris în 09.08.20 de ux116706 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Melia Grand Hermitage - merita încercat! — scris în 07.08.20 de Florris din CONSTANTA - RECOMANDĂ