GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotel groaznic
Incep prin a mentiona ca am fost un grup de 8 adulti + 1 copil, in perioada 1 - 7 august 2014. Am decis sa stam la hotelul Sole Santa Maria incurajati de review-urile celor care au stat la acest hotel in perioada iunie-iulie 2014 si datorita titulaturii de "hotel recomandat" la o agentie pe care noi o consideram de incredere.
Dupa un drum destul de obositor cu masinile personale, am ajuns la hotel in jurul orei 10. Hotelul este situat la drumul principal, exact la intrarea in Kusadasi. Aspectul este unul deloc impunator, are un corp central si doua corpuri laterale, toate desfasurate pe un singur nivel. Stiam aceste detalii din celelate review-uri asa ca nu ne-am speriat. Parcarea este minuscula si plina asa ca am fost directionati sa parcam pe o zona de pamant, pe langa drumul national.
De la intrarea in hotel ne-am dat seama ca nu avem de-a face cu un hotel de 4 stele ci mai mult unul de 2, maxim 3 stele. Personalul de la receptie nu intelege sau nu vrea sa inteleaga nici macar o boaba in limba engleza. Am primit bratarile de All Inclusive si ni s-a promis ca ne vom primi camerele in intervalul 12-14 si am acceptat, stiind ca check-in-ul se face la ora 14.
In jurul orei 13 am mers la masa si am avut prima mare dezamagire. Mancarea este foarte putin varianta, exista doar doua feluri principale de mancare - pui si peste, 2-3 tipuri de garnituri (in general orez si cartofi) si cateva salate. Deserturile sunt reprezentate de cateva prajiturele traditionale oribile, toate facute cu sirop de zahar, la care se adauga pepenele verde. De doua ori pe parcursul celor 7 nopti au avut tarte cu fructe, dar acestea s-au terminat inainte sa apucam sa gustam din ele.
Nu mica ne-a fost surpriza sa vedem uneori la cina, mancare servita la pranz. Tin sa mentionez ca nu suntem niste persoane extrem de pretentioase la mancare sau cu "figuri de Romania" - asa cum se preciza intr-un review anterior.
Per total mancarea a fost foarte proasta si nu ne-a fost usor sa gasim tot timpul ceva comestibil.
La orele de varf se faceau adevarate cozi de 15-20 de persoane la fiecare fel principal de mancare, dar spre sfarsitul orelor de masa era mai lejer sa gasesti ceva rapid.
Berea este slaba dar acceptabila, la fel si sucurile de la dozator. Am gustat si vinurile dar nu mi-au placut.
La ora 14 am fost sa ne luam camerele si ni s-a spus ca acestea nu sunt gata si sa revenim in 15-30 de minute. Am acceptat deoarece ni s-a promis ca vom primi camere in corpul central, pe acelasi etaj. Am revenit la receptie in 30 de minute si nu s-a spus ca sunt gata doar doua camere din cele 4 si ca trebuie sa mai asteptam. A fost momentul in care rabdarea noastra a inceput sa se epuizeze. Am mers la receptie impreuna cu domnisoara de la agentie, care le-a solicitat la randul ei sa ne dea camerele avand in vedere ca ora de check-in era mult depasita. Receptionerul era foarte deranjat si ne-a aruncat pe receptie o alta cheie, explicandu-ne prin semne ca daca nu vrem sa asteptam primim ce are el disponibil. Am decis sa mergem sa vedem camera oferita, pozitionata in unul din corpurile laterale si ne-am ingrozit. Camera era absolut inumana: gresie pe jos si o mizerie de nedescris, marginile de la plinta era sarite, baia murdara, patul ravasit. Cum era de asteptat am refuzat camera respectiva si am asteptat pana la ora 16 sa primim toate camerele promise din start.
Toate cele 4 camere erau din fericire in corpul central si aratau mult mai bine decat cea vazuta anterior. Mocheta pe jos, camera destul de spatioasa, televizor si aer conditionat. Am sperat ca dupa drumul lung vom avea pentru prima data ocazia sa ne odihnim si sa uitam experienta neplacuta de la sosire.
Ajuns in camera am vrut sa pornesc aerul conditionat si bineinteles ca nu functiona. Am mers la receptie sa le expun problema si au trimis in camera o camerista, banuind ca probabil nu stiu sa folosesc telecomanda. Camerista a constat ca nu functioneaza aerul si a trimis doi mesteri care s-au apucat sa desfaca aerul si sa incerce sa il repare in prezenta mea. Dupa aproximativ 45 de minute mi-au aratat ca era placa de baza defecta si ca trebuie sa schimb camera. Am mers cu unul din ei la receptie si le-a explicat in turca cele constatate.
Desi situatia era iritanta am crezut ca o sa mi se dea o alta camera si totul se va rezolva, dar m-am inselat. Mi s-a spus ca nu mai exista camere disponibile si ca pana se repara pot sa primesc un ventilator de camera (nu glumesc). A aparut unul din mesteri cu ventialorul in mana si mi-a zis ca mergem sa mi-l lase in camera. Din toate vacantele pe care le-am facut pana acum, nu cred ca am mai avut parte de o umilinta mai mare decat aceasta. Le-am explicat in engleza ca ventilatorul nu este aer conditionat si mi-au raspuns prin ridicarea umerilor. Am refuzat ventilatorul si dupa alte 30 minute de discutii aprinse cu cei de la receptie (discutii in urma carora nu ajungeam la un rezultat) am cerut sa vorbesc cu managerul. Mi-au dat un telefon si am purtat o discutie cu singura persoana care intelegea si vorbea engleza. Mi s-a spus ca nu mai au camerele la categoria la am fost cazat si daca doresc pot sa primesc o camera in corpul lateral la o categorie mai slaba, desi eu am platit pentru o camera ok cu aer conditionat functional. Cat asteptam la receptie a mai venit o persoana sa se planga de aerul conditionat si a primit exact ventilatorul pe care eu il refuzasem.
Dupa ce le-am expus situatia si celor de la agentia partenera din Turcia, am mers in biroul managerului impreuna cu alte 3 persoane din grupul meu si i-am spus ca daca nu ne rezolva problema, ne vom cere toti banii inapoi si vom parasi hotelul. Mi-a promis ca face tot posibilul sa rezolve problema cu aerul pana a 2-a zi sau pot opta sa stau in camera de calitate mai slaba. Se pare ca discutia a avut efect pentru ca in jurul orei 23 aveam in camera aer conditionat functional. Au lasat in camera si pe noptiera o gramada de mizerie provenita din reparatie, dar am rezolvat urmatoarea zi cu un ciubuc pentru camerista.
In una din camerele duble am avut doua paturi single lipite si de inaltimi diferite, dar nu am mai comentat nimic.
Pe tot parcursul sejurului personalul si chelnerii nu sunt deloc amabili. Animatia este destul de slaba si destinata mai mult copiilor. De dimineata pana la orele 23 galagia este la cote maxime in camerele cu vedere la piscina.
In urma curateniei, camerista a uitat sa ne lase prosoape in camera si desi le-am spus de doua ori celor de la receptie, am primit prosoape abia urmatoarea zi la pranz.
Piscina este destul de mare si curata, dar este destul de greu sa gasesti un sezlong liber. Snack-urile de la bar sunt reprezentate de burgeri, cartofi prajiti si o pita umpluta cu branza si salam (facut dintr-o pasta foarte dubioasa).
Mentionez ca in august 2012 am fost tot in Kusadasi, la hotelul Vista Hill si experienta a fost total diferita. Practic nu exista termen de comparatie intre cele doua hoteluri. Cazarea, mancarea si serviciile la hotelul Sole au fost de cosmar si am reusit sa salvam sejurul doar datorita excursiilor optionale care ne-au tinut cat mai departe de hotel. Desi review-urile mai vechi avertizau in ce hal e hotelul, am sperat ca dupa renovare sa fie totul diferit si ne-am inselat amarnic.
Nu obisnuiesc sa scriu review-uri, dar am decis sa fac acest lucru cu speranta ca alti turisti sa nu repete greseala noastra.
Nu recomand nimanui sa stea la acest hotel si cu siguranta noi nu vom reveni aici cu alta ocazie.
Trimis de andreioprea in 11.08.14 19:11:03
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi, Hotel Vista Hill
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andreioprea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 37.89750000 N, 27.27555600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@andreioprea: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
@andreioprea:
”si datorita titulaturii de "hotel recomandat" la o agentie pe care noi o consideram de incredere.
în opinia mea titlulatura "hotel recomandat" este o prostie sau în cel mai bun caz o trivialitate naivă.
Hotelul X poate fi recomandat turistului de tip "T1", şi în acelaşi timp, CONTRA-RECOMANDAT turistului de tipul "T9".
Nu poţi recomanda un hotel "cu ochii închişi", fără să vezi cine-i înainte ta - ce i se potriveşte ACELUI turist!
Astfel de "recomandări" (ce nu ţin seama de particularitatea clientului) fac fie agenţii de turism de tipul "amatorul pueril", fie de "ciudatul atotştiutor"
@tm67bru: in urma experientei actuale tind sa fiu 100% de acord. Pentru noi conceptul de "hotel recomandat" insemna in mod gresit o "semi-garantie" a conditiilor si serviciilor oferite de acest hotel. Asa cum ni s-a explicat cand era prea tarziu, se pare ca nimeni de la anumite agentii nu trece pe la hoteluri sa vada daca lucrurile stau exact asa cum le prezinta ei.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2018 Hotel foarte slab poate 1 stea — scris în 19.06.18 de Nemo70 din ARGES - nu recomandă
- Aug.2015 Sejur cat de cat ok — scris în 11.09.15 de cristina02 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Sep.2014 Mergeti in alta parte — scris în 11.09.14 de drevil 71 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2014 A meritat toti banii! — scris în 17.07.14 de ⭐ValentinB_88⭐ din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2014 In general a fost ok — scris în 25.06.14 de pgad2008 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2013 Un hotel ok — scris în 05.08.13 de vax_all din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2013 Mult peste asteptari :) — scris în 26.08.13 de Daniela Gabor din ORADEA - RECOMANDĂ