ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.07.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timişoara
ÎNSCRIS: 27.07.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 8 şi 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Dezamăgitor

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel pentru că avea referinţe bune şi mi-a plăcut aspectul, însă, aşa cum spune şi titlul, am fost foarte dezamăgiţi. Suntem o familie cu 2 copii (de 5 şi 8 ani) şi primul şoc a fost că hotelul nu are ascensor. "Noroc" că am fost cazaţi doar la etajul 3 şi nu am avut de făcut decât vreo 3 ture de urcare cu bagajele. Poate consideraţi că nu e mult să urci 3 etaje, însă când urci cu copiii de câteva ori pe zi devine o problemă.

Am 'optat' (doar vreo 450 de lei m-a costat) pentru o cameră cu vedere spre mare. Vederea a fost frumoasă însă seara de pe la 7-8 începea o pseudo-cântăreaţă să se dea în stambă pe terasa hotelului, cântând aceleaşi melodii seară de seară de pe un ipad şi cu o muzică gen karaoke. "Evoluţia artistică" dura până după miezul nopţii, astfel că pentru copii a fost o provocare să adoarmă.

Mâncarea a fost bună, dar foarte foarte scumpă la ei pe terasă. O familie cu 2 copii, pentru o masă de prânz, cu 2 sucuri şi o bere, plăteşte MINIM 150 lei. Faţă de alte staţiuni în care am mai fost mi s-a părut destul de mult.

Camera a fost oarecum ok, au venit aproape zilnic să aspire şi să schimbe coşul de gunoi, însă pe la mijlocul sejurului au schimbat aşternutul şi... surpriză... cearşaful era găurit şi de o culoare dubioasă. Noroc că soţia a adus de acasă aşternuturi! Nu mai menţionez că, la un moment dat, am avut o interacţiune vizuală cu un gândac. Am crezut că este ceva întâmplător însă la o zi sau două au fost anunţuri în tot hotelul că se face deratizare şi dezinsecţie. Coincidenţă?

Hotelul dispune şi de o piscină proprie destul de frumoasă. Menţiunea este că nu ai voie cu nimic propriu acolo decât cumpărate de la hotel. La un moment dat, soţia a cumpărat o pungă cu chipsuri copiiilor şi, aproape instantaneu, a venit cineva să ne atragă atenţia că nu avem voie. A trebuit să oprim copiii de la chipsuri, ei neînţelegând acest lucru.

Ar mai fi câteva mici inadvertenţe şi probleme întâlnite dar mă opresc pentru că nu sunt "destul" de relevante. Per ansamblu Hotel Union din Eforie Nord este un hotel care nu se ridică clar la statutul de "3 stele" şi nu o spun doar prin prisma celor descrise mai sus, ci şi datorită finisajelor care lasă de dorit: wc ruginit, gresie şi faianţă prost pusă, materiale de proastă calitate şi alte astfel de lucruri pe care le-am observat, şi asta nu doar la noi în cameră, ci în tot hotelul. Preţul însă, să vă faceţi o idee, este de 100 euro pe noapte pentru o cameră în plin sezon cu mic dejun inclus. Prea mult pentru ce oferă ei!

Concluzia: nu pot să spun că a fost un sejur ratat, însă nu m-aş mai întoarce niciodată la ei!


[fb]
---
Trimis de Ciprian79 in 27.07.18 09:46:11
Validat / Publicat: 27.07.18 10:20:54
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: Saturn, Hotel Cerna Venus, Hotel Vulturul etc.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1004 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ciprian79); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [27.07.18 09:52:29]
    »

    @Ciprian79: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 65&ridAnt=87815

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂUnion (ex Ten) Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036191940307617 sec
    ecranul dvs: 1 x 1