ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.05.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Baia Mare
ÎNSCRIS: 18.05.24
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2024
DURATA: 13 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 9000 lei
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ AI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
25.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

O vacanta nereusita

TIPĂREȘTE

Am avut rezervat un sejur de 13 nopți PARROTEL LAGOON în luna mai 2024, iar din păcate acest Resort nu se ridica la standardul de 5*

- am ajuns la hotel în jurul orei 11.00 pm, iar cei de la recepție ne-au comunicat ca ni se va aduce cina în aprox. 10 min în camera având în vedere ora sosirii. Am așteptat 20 - 25min moment în care am hotărât sa sun la receptie, din nou recepționerul ne-a asigurat ca vom avea mâncarea în camera în cel mai scurt timp. Timpul de așteptare a fost de aproximativ 1 oră, timp în care am sunat de 3 ori la receptie, după o zi în care am călătorit doream sa avem o cina decenta și sa ne odihnim dar bineînțeles ca nu asa s-a întâmplat 😔.

În momentul în care așteptam cina am așezat hainele în dulap... Surpriza 😱🤯ușa de la dulap era rupta, noroc ca am fost atenta și nu mi-a picat pe picior,

- frigiderul nu funcționa

-ușa de la baie nu se închidea fiind stricata

- baia în întregime era murdara, nu a fost igienizata și curățată

Cu toate ca la momentul sosirii în acest hotel le-am oferit un tips de 20💲celor de la recepție, tocmai pentru a ma asigura ca vom primi o camera decenta.

- în prima saptamana a sejurului în restaurantul resortului am fost serviți de un grup de ospătari care aveau uniformele foarte murdare, iar în interiorul restaurantului erau păsări care efectiv mâncau din mâncarea expusa în bufet, scaunele erau murdare cu dejecții de la păsări.

Pe terasa restaurantului mesele și scaunele nu erau curățate, scaunele erau mudare cu dejecții atât pe șezut cât și pe spatar.

Mâncarea a fost bună de-asemenea și prăjiturile.

Personalul nu prea vorbește limba engleza din păcate.

Programul de activități /animație pe plaja nu se respecta din păcate, deși ne este comunicat la intrarea în restaurant cât și la recepție acest lucru. Nici un animator de la hotel Parrotel Beach care se afla în zona plajei noastre nu discuta cu noi în ceea ce privește programul de animație. Am mers de doua ori sa cer o minge de beach volley și mi s-a spus ca este spartă ce câteva zile, mi s-a sugerat sa joc beach volley cu mingea de fotbal 🤣

La finalul sejurului am avut plecarea la 6.00am evident nu am putut servi micul dejun iar cu o seara înainte am solicitat un pachet cu mâncare.

Am făcut check out iar cei de la recepție nici măcar nu ne-au mulțumit pentru faptul ca ne-am petrecut sejurul la acest resort deși puteam sa alegem oricare resort 😔Bineînțeles ca nu ne-a întrebat de pachetele cu mâncare, lipsa totala de amabilitate 😡

Îi mulțumim ospătarei LAMINA care muncește foarte mult în restaurant 🙏

Am scris acest review deoarece călătorim mult iar când alegem un hotel suntem atenți la păreri. Sper sa fie utile atat posibililor clienți cât și hotelului.

Camera 2156. PARROTEL LAGOON


[fb]
---
Trimis de ux134011 in 18.05.24 12:32:08
Validat / Publicat: 18.05.24 13:55:27
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EGIPT. A mai fost în/la: Hurganda, Meraki Resort
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Mexic, Spania, Grecia

VIZUALIZĂRI: 356 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux134011); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Dush necuratat
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[18.05.24 13:54:58]
»

@ux134011: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux134011 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / EGIPT
[21.05.24 23:48:35]
»

@ux134011:

Am scris acest review deoarece călătorim mult iar când alegem un hotel suntem atenți la păreri. Sper sa fie utile atat posibililor clienți cât și hotelului.

Păi şi când l-ai ales pe acesta nu ai citit impresii? Hotelul are recenzii slabe pe toate saiturile de profil.

Am avut rezervat un sejur de 13 nopți PARROTEL LAGOON în luna mai 2024, iar din păcate acest Resort nu se ridica la standardul de 5*

Cinstit vorbind, nici preţul plătit nu este ca pentru un hotel de cinci stele adevărate

Cu toate ca la momentul sosirii în acest hotel le-am oferit un tips de 20💲celor de la recepție, tocmai pentru a ma asigura ca vom primi o camera decenta.

Prost obicei ăsta cu şpăguitul recepţionerilor, dar mai ales inutil. Eu ştiam deja asta, însă fotografiile "minunate" din camera primită ar trebui să fie cât se poate de convingătoare şi pentru restul adepţilor cotizatului la recepţie.

Mai bine alegeai un hotel decent. Sau măcar un hotel aflat lângă plajă, nu în pustiu.

webmasterX
[22.05.24 06:57:13]
»

Mutat în rubrica "Parrotel Lagoon Resort, NABQ BAY" (nou-creată pe sait)

[Rubrica inițială: Parrotel Beach Resort (ex Radisson Blu) ]

-

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
hlli

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035742998123169 sec
    ecranul dvs: 1 x 1